Pagina's

7 december 2013

Keep calm...

Met trots...veel trots...stel ik u mijn allereerste werkje voor dat ik maakte met mijn splinternieuwe Silhouette Cameo! Aangezien ik van een uitdaging hou wou ik meteen zelf een snijbestand maken, i.p.v. de gemakkelijke weg te nemen en iets uit de patronen te kiezen. (Waarom toch?!)

Op het moment dat ik het bestand naar de machine heb verzonden werd ik eventjes gek van de spanning! Ironisch, aangezien de tekst 'keep calm' was... Na deze climax kwam de verlossende 'yes, gelukt!'-zucht.

Hoewel deze opluchting niet lang duurde, want ik moest nog de vinylletters van de snijmat zien te krijgen en op het bord kunnen bevestigen zonder ongelukjes en verschuivingen...vooral bij het kroontje was dit geen eenvoudige zaak, maar de aanhouder wint! VICTORY!

Eind goed, al goed! De letters plakken erop! Het bord heb ik voordien beschilderd met zelfgemaakte krijtbordverf. Samen met een zelfgenaaide hoes voor een zakdoekendoos is mijn instuif/verjaardags-cadeau klaar voor het feestje vanavond! Hopelijk is de vriendin er blij mee! Spannend...

Hieronder de foto's!
En wie zelf ook krijtbordverf wil maken leert op de leuke website/blog van Caroline Delaere hoe het moet:
http://www.carolinedelaere.com/decoratie/maak-zelf-bordverf/#sthash.aIm62st6.dpbs

 Het krijtbord
De hoes om te snotteren in stijl

1 opmerking:

Laat gerust een reactie na...