Pagina's

30 juli 2014

Hoera!

Hoera! Hoera voor de vakantie, hoera voor de extra vrije tijd! Hoera!
Ook al ben ik nog niet veel thuis geweest en is mijn bioritme nog niet hersteld van de Gentse Feesten, heb toch al één en ander kunnen maken de afgelopen dagen.
Deze namiddag haal ik mijn naaimachine nog eens van onder het stof (figuurlijk dan, want de grote schoonmaak vond reeds plaats!). Op het naaiprogramma staan: eerste poging om broeken in te leggen, het maken van handtas Juliette uit La Maison Victor en verder werken aan Robe Belladone van Deer And Doe. Ongetwijfeld véél te optimistisch om dit allemaal op één namiddag af te werken, maar ik zie wel hoe ver ik geraak.

Hieronder alvast een verslagje van de voorbije 'creaties'...

Geniet van de zomer!
NiNi

 Een gepersonaliseerde tas voor de pasgeboren Ferre
 Body bedrukt met giraf
 Gepersonaliseerd slabbetje
 Een muts voor de kersverse Ferre
 De mama van Ferre heeft een eetcafé, genaamd mmMidi...
 Bedrukte body
 Een kinderkoffertje voor de knappe Aloïs
 Milou kreeg een t-shirt en een tas met daarop de afbeelding van haar geboortekaartje.
 Achternichtje Estelle kan later haar knuffel en tuutje meenemen in haar eigen koffertje!
 Juffen worden verwend op het einde van het jaar, zo maakte ik er ook eentje voor een andere juf.

2 opmerkingen:

  1. Weer heel mooi gedaan. Vooral de afbeelding van het geboortekaartje van Milou vind ik super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! :)
      Het was niet eenvoudig om dat prentje van Milou te gebruiken, er kroop veel tijd in, maar ben tevreden over het resultaat!

      Verwijderen

Laat gerust een reactie na...