Pagina's

15 januari 2014

Cadeautjestijd - Deel 2

Zoals beloofd in mijn vorig bericht post ik hier nog de overige kerstgeschenkjes die ik nog niet afgegeven had...

Ook al is januari een drukke maand, ik ga mijn uiterste best doen om nog een of meerdere berichten te posten. En met de leuke kerstcadeautjes (zie hieronder) die ik gekregen heb is er weer een hoop inspiratie en ideetjes bijgekomen! Olé Ola!

Hieronder de foto's!

Enjoy!
NiNi


 En we kunnen weer aan de slag...mijn to do-lijstje wordt langer en langer!
Ideetjes zat, nu ook nog evenveel tijd zien vrij te krijgen.
 Een zilveren 'harde' ketting met een zilveren warbolletje.
 Piet Piraat, schip ahoi!
 Een geschenkje voor een kleine held!
 Robot met draaischijfjes op t-shirt.
Monkeyshirt voor een kleine aap! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie na...