Pagina's

5 februari 2014

Babyboom

Het is een tijdje geleden dat ik actief was op de blog, maar dat wil niet zeggen dat ik stilgezeten heb. Tussen de nieuwjaarsverplichtingen en leuke uitjes door heb ik nog wat nieuwigheden gemaakt en veel inspiratie opgedaan. 

Ik weet niet hoe het in jullie omgeving zit, maar hier is er precies wel een babyboom aan de gang!
2013 was blijkbaar een productief en vruchtbaar jaar. Daar kan ik alleen maar blij om zijn...enkele schattige mini's erbij op deze wereld en hét moment om nog een paar ideetjes uit te werken.
Geen paniek voor degene die nog zwanger zijn of eraan werken, ik heb nog ideeën genoeg, hou je vooral niet in!

Blij dat ik niet mee doe aan goede voornemens en diëten...doopsuiker kan écht smaken! ^^

Hieronder de foto's van de recentste babygeschenkjes.

Liefs,
NiNi

 Yuno, rechtsboven het geboortekaartje, de naam staat op de achterkant van het t-shirtje.
 Links de voorkant en rechts de achterkant...
 Special edition
 Strong like daddy
 Baby's hebben het druk-druk-druk, je kan niet vroeg genoeg beginnen met een to do-lijstje.
Het idee kwam volledig van de meter zelf...kan het persoonlijker?

1 opmerking:

Laat gerust een reactie na...