Pagina's

19 februari 2014

Welkom, Esmée!

Op 11 januari werd mijn neef voor het eerst papa van de kleine Esmée, vandaag mocht ik haar bewonderen... Zo'n mooi popje!

Aangezien de kersverse papa nogal beschermend is moest ik niet lang nadenken wat er op het t-shirtje zou komen! Het werd een exemplaartje voor de papa en eentje voor de mama.

Heb me er ook aan gewaagd eens een kinderkoffertje te bedrukken.
't Was al een hele zoektocht om mooie effen kinderkoffertjes te vinden, maar ik ben best wel tevreden met het resultaat! Later kan Esmée er haar favoriete spulletjes in bewaren.

Hieronder de foto's.

Tot snel, want het is bijna krokusvakantie, dusssss wat meer vrije tijd! :)
NiNi

 'Boys, she's not allowed to date...ever! Greets, dad' - Een gewaarschuwd man is er twee waard
Bedrukt kinderkoffertje met naam en afbeelding
 'Pretty like mommy!'

4 opmerkingen:

  1. Mooie tekening op koffertje! Misschien moet je je zelf eens wagen om zo een koffertje ineen te steken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelf een koffertje maken? Oh boy, lijkt me niet evident en zeker niet om het even stevig te maken als deze die ik nu heb aangekocht... Maar tips zijn altijd welkom! :)

      Verwijderen

Laat gerust een reactie na...