Pagina's

21 april 2014

Formidable

De paasvakantie zit er bijna op! Niet dat ik mag klagen, want vakantie genoeg. Maar ik stel toch weer vast dat mijn To do-lijstje wederom niet helemaal is afgewerkt...

Mijn hoogtepunt van deze vakantie was het concert van Stromae in de Lotto Arena. De verwachtingen waren hoog, maar hij is er toch in geslaagd deze te overtreffen! Hoedje af voor die (jonge)man, letterlijk en figuurlijk een grote meneer!!!
Ik viel van de ene verrassing in de andere. Veel humor in de bindteksten, improvisatie en originaliteit in het brengen van de liedjes, leuke projecties en lichteffecten, zalige 'moves', goede muzikanten, veel variatie, leuke outfits, ...
Bovendien heeft het concert een half uur langer geduurd dan gepland, maar daar was ik niet rouwig om.
Toen we (na de bisnummers) dachten dat het concert helemaal gedaan was, kwam hij terug op het podium, hij deed een paar rewinds en fast forwards van zijn laatste stappen, die man kan perfect reïncarneren als robot! Vol enthousiasme van wat net geweest was en trippelend van nieuwsgierigheid naar wat nu komen zou stond ik te kijken hoe de vier muzikanten zonder instrumenten terug het podium op kwamen. Met Stromae in het midden vormden ze een halve cirkel vooraan op het podium. Eén micro werd in hun midden geplaatst. Hij vroeg ons om het de komende 5 minuten muisstil te maken...dit lukte in het begin wat moeizaam met dit laaiend enthousiaste publiek. :)
En toen kwam de kers op de taart... de vijf waaghalzen brachten A CAPELLA 'Tous les mêmes'. Waauw! Met kippenvel en grote ogen stond ik te kijken...en ik zag dat het goed was! Tenslotte trok hij aan een denkbeeldig touwtje, waarna alle lichten werden gedoofd en er een einde kwam aan dit geweldige concert. Formidable! (Bedankt Eva voor de fantastische avond!)

De naaimachine bleef gedurende de voorbije twee weken opgeborgen in de kast...de cameo werd echter wel gebruikt, een paar resultaten kan je hieronder bekijken.

Vrolijk paasfeest, konijntjes!

Liefs,
NiNi

 Een geel kinderkoffertje voor Amélie
 Een groen kinderkoffertje voor Vince
Een cadeautje van de 5-jarige Laurens voor zijn vriendinnetje haar verjaardag... Stiekem een beetje 'uitgehuwelijkt' door de mama's die -net zoals de kids- heel goed overeenkomen! ;)


"Every superwoman needs a superman! I found mine"





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie na...