Pagina's

24 mei 2014

Murphy

We kennen hem jammer genoeg allemaal, Murphy met zijn beruchte wet.
En als je het mij vraagt is het welletjes geweest met dat vervelend mannetje! 

Hij heeft het de afgelopen maanden op mijn huisraad gemunt! Na de kapotte vaatwasmachine, wasmachine, microgolfoven, televisie, zetel en het strijkijzer was het deze week de beurt aan de koelkast + diepvries (twee in één, heel handig, behalve als het stuk gaat).
Bon, vele euro's later dacht ik dat ik safe zat met alle nieuwe toestellen en nog enkele jaren garantie te gaan...maar toen ging het licht uit! -letterlijk- In de loop van de dag sprongen er 4 lampen! *zucht*
Oké, Murphy, jij wint! Ga dan nu maar een ander vervelen, je logement heeft hier lang genoeg geduurd.

Iemand die hem wil overnemen? Helemaal gratis en mijn eeuwige dankbaarheid er bovenop! (Hoewel, ik durf niet echt te zeggen dat Murphy echt 'gratis' is...)

Gelukkig bleven mijn Cameo-toestel en laptop ongedeerd in deze woelige Murphy-aanval en vond ik wat tijd om kinderkoffertjes en vaasjes/bloempotjes te bedrukken. Hieronder kan je enkele foto's bekijken.

En dan nu verder voorbereiden voor de trip naar New York! Yes!

Tot snel,
NiNi

 Een koffertje voor Maurice met de lay-out van het geboortekaartje.
 Een kinderkoffertje voor Tjeu in retro-stijl.
Een kinderkoffertje voor Vince met voetjes erop.
Bloempotten bedrukt met het logo van een zaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie na...