Pagina's

14 november 2013

Bedrukt!

Ik hou ervan om textiel te bedrukken! Zowel met flock- als flexfolie. Voor de leken onder ons...flockfolie is zacht en heeft korte haartjes, flexfolie is glad en dun.

In het begin is het vooral wat experimenteren en prutsen om alles fijn uit te snijden met een mesje. En uiteraard kwamen er al eens pleisters aan te pas, al ligt dat misschien aan mij... (Geduld is niet altijd mijn sterkste kant!) Maar kom, eind goed, al goed, want ik vind dat de resultaten er wel mogen zijn.
In de toekomst mogen jullie nog enkele flock/flex-posts verwachten, want er ligt hier een mooie voorraad klaar en aan inspiratie heb ik eveneens geen gebrek!

Voor de geïnteresseerden: links kan je je e-mailadres achterlaten bij 'volgen via mail' en dan krijg je een berichtje als er een nieuwe post werd gepubliceerd...just saying! ;)

 Figuurtjes op kledij
  Flock & flex op body'tjes
  Gepersonaliseerde kledij
 Flock & flex op slabbetjes

1 opmerking:

  1. Haha, dat pakje met die das is zalig! :D Als ik ooit een jongetje krijg, weet ik je te vinden! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie na...